Dilluns, 29 De Maig De 2017

02/05/2016

XARXA D'OCUPACIÓ

BUTLLETÍ D'OFERTES

Diverses entitats i administracions de Tàrrega hem creat una Xarxa de treball per poder optimitzar recursos i esforços vers la inserció laboral de les persones que es troben en situació datur al nostre territori: La XARXA PER LOCUPACIÓ.

Des daquesta xarxa de treball a més a més de treballar de manera conjunta, compartim recursos, informació i eines per poder oferir una atenció personalitzada i de qualitat a les persones que atenem i que es troben en recerca de feina. Formem part de la Xarxa per lOcupació: Ajuntament de Tàrrega, associació Aspid, Associació Alba, Caritas Tàrrega - Cartaes, UGT- Amic, Consell Comarcal de lUrgell, Oficina Jove-Garantia Juvenil .

Un dels recursos que hem creat totes les entitats de la XARXA és el BUTLLETÍ DOFERTES.

Es tracta dun butlletí setmanal (surt els divendres) que recull les ofertes de treball que apareixen en diferents canals: portals web (com FeinaActiva, Infojobs, Trobarefeina, Infofeina...), diaris i publicacions de la zona, empreses de treball Temporal, xarxes socials, Borses de treball i agencies de col·locació... etc, etc, etc.

El Butlletí pretén apropar les ofertes existents a les persones que es troben en recerca de feina, suposant un estalvi de temps per aquestes (ja que no han destar constantment consultant els diferents portals) i, a més els facilitem el fet de trobar i poder-se inscriure a les ofertes, de manera ràpida i senzilla...

La Xarxa per lOcupació no es fa responsable del contingut dels anuncis publicats al Butlletí, ni garanteix, ni es responsabilitza de la veracitat, exactitud i validesa dels anuncis publicats. Tota la informació que es troba al Butlletí dOfertes és extreta de canals públics, no dependents de cap de les entitats que formen la Xarxa per lOcupació.

El motiu del correu és poder-vos oferir lopció de rebre setmanalment aquest Butlletí dOfertes.

Si hi esteu interessats/des només cal que ens ho confirmeu per aquest mail mateix; rebreu el Butlletí amb les ofertes de cada setmana en format pdf.

Per a que us feu una idea del recurs que us oferim, us adjuntem el Butlletí daquesta última setmana al correu.

Per qualsevol cosa o aclariment, no dubteu a contactar amb nosaltres.

Moltes gràcies!

Gemma